Onheiser Jan slim messenger RangeRover.jpg

Snažíme se poskytovat našim zákazníkům nejlepší možný servis, jakého jsme schopni. Bereme to jako pokračování tradice "Služby veřejnosti" tak, jak ho chápali již před 100 lety u Baťů. Snažíme se, aby také u nás platilo heslo "Náš zákazník, náš pán".

Děkujeme Vám za slova chvály, vždy nás potěší. Dopisy a emaily čteme na dílně vždy našim lidem nahlas.

Vaše spokojenost a podpora nám dává sílu do dalších dnů. Pokud jste byli s našimi službami spokojeni, budeme rádi, když i zde připojíte své hodnocení. 

 

 


Celkové hodnocení

4,9
871 hodnocení celkem
843 hodnocení
14 hodnocení
3 hodnocení
4 hodnocení
6 hodnocení

Patrik Herman
01. 01. 2019

Nevkusný sortiment

Lenka Maškotova
01. 01. 2019

Za mě docela nevkusný sortiment bez nápadu, věci dělané z tvrdé, levné kůže. Takový nemoderní kovbojský styl.

Pavel Derix Štěpán
08. 07. 2016

Smutny pribeh dalsi spolecnosti zivici se na utrpeni zvirat./ Silne nedoporucuji. Nicmene pevne verim, ze tahle spolecnost je z vetsi casti tak tupa, ze jim ani nejake ztrpeni ciziho tvora nic nerika, tudiz on si nejakej blbecek tu kozenou hovadinu koupi.

Anílvap Ávodref
08. 07. 2016

Vzhledek k tomu, že tato firma podporuje bezdůvodné zabíjení zvířat, ani se nedá hodnotit jinak.

Paulína Mel
08. 07. 2016

Cele zle postavit si biznis na utrpeni, tyrani a smrti inych. Karma je zdarma, snad dorazi vcas!

Kateřina Křížová
07. 07. 2016

Až tato firma přestane vyrábět svoje zboží z kůže mrtvých zvířat, ráda změním hodnocení :)