Onheiser Jan slim messenger RangeRover.jpg

Snažíme se poskytovat našim zákazníkům nejlepší možný servis, jakého jsme schopni. Bereme to jako pokračování tradice "Služby veřejnosti" tak, jak ho chápali již před 100 lety u Baťů. Snažíme se, aby také u nás platilo heslo "Náš zákazník, náš pán".

Děkujeme Vám za slova chvály, vždy nás potěší. Dopisy a emaily čteme na dílně vždy našim lidem nahlas.

Vaše spokojenost a podpora nám dává sílu do dalších dnů. Pokud jste byli s našimi službami spokojeni, budeme rádi, když i zde připojíte své hodnocení. 


Celkové hodnocení

4,8
186 hodnocení celkem
170 hodnocení
5 hodnocení
2 hodnocení
4 hodnocení
5 hodnocení

Jakub Šilar
14. 03. 2018

Dostal jsem darem od přítelkyně, teď už snoubenky :-), v průběhu let peněženku (cca před 5 lety), opasek (cca před 3 lety) a dnes i obal na Macbook Pro. Musím říct, že se vším jsem naprosto spokojen. Kvalitu odvedené práce již několik let prokazuje právě peněženka, a to i přesto, že se o ni v podstatě nijak nestarám (slibuji, že napravím). Za tu dobu už navíc chytila krásnou patinu. Vřele dopuručuji.

Pavel Derix Štěpán
08. 07. 2016

Smutny pribeh dalsi spolecnosti zivici se na utrpeni zvirat./ Silne nedoporucuji. Nicmene pevne verim, ze tahle spolecnost je z vetsi casti tak tupa, ze jim ani nejake ztrpeni ciziho tvora nic nerika, tudiz on si nejakej blbecek tu kozenou hovadinu koupi.

Anílvap Ávodref
08. 07. 2016

Vzhledek k tomu, že tato firma podporuje bezdůvodné zabíjení zvířat, ani se nedá hodnotit jinak.

Paulína Mel
08. 07. 2016

Cele zle postavit si biznis na utrpeni, tyrani a smrti inych. Karma je zdarma, snad dorazi vcas!

Kateřina Křížová
07. 07. 2016

Až tato firma přestane vyrábět svoje zboží z kůže mrtvých zvířat, ráda změním hodnocení :)