Onheiser Jan slim messenger RangeRover.jpg

Snažíme se poskytovat našim zákazníkům nejlepší možný servis, jakého jsme schopni. Bereme to jako pokračování tradice "Služby veřejnosti" tak, jak ho chápali již před 100 lety u Baťů. Snažíme se, aby také u nás platilo heslo "Náš zákazník, náš pán".

Děkujeme Vám za slova chvály, vždy nás potěší. Dopisy a emaily čteme na dílně vždy našim lidem nahlas.

Vaše spokojenost a podpora nám dává sílu do dalších dnů. Pokud jste byli s našimi službami spokojeni, budeme rádi, když i zde připojíte své hodnocení. 


Celkové hodnocení

4,8
186 hodnocení celkem
170 hodnocení
5 hodnocení
2 hodnocení
4 hodnocení
5 hodnocení

Martin Hron
15. 06. 2017

Nelibi se mi, ze vyhlasi akci a nemaji pak vyrobni kapacitu na dodrzeni terminu. Alespon poslali email, ze se zdrzi o dva tydny. Tzn. moji zakazku, objednanou zacatkem dubna, obrdzim snad zacatkem cervna...

Marek Fexa
12. 08. 2016

Objednal jsem brašnu Messenger Bag 15' modrou (barvu, co je na stránkách jako default) s dodací dobou 4 týdny. Po devíti týdnech bez jakékoliv omluvy od brašnářství brašna dorazila, ale v černé barvě (viz foto). Dílenské zpracování je velmi dobré. Po měsíci používaní vypadly z popruhu dva ze tří spojů (viz foto).

Radek Tesar
02. 04. 2016

Děkuji za pěkný opasek, který nemůže sloužit k původnímu účelu, jako dárek. Opasek jsem objednal 2.2. a 1.4. byl hotov (9 týdnů), ačkoli udávaná doba byla 4 týdny. Telefonicky jsem byl každý týden ujištěn, že už opravdu tento týden bude vše hotovo.

Slupka OdBanánu
23. 12. 2015

Dobrý den, před měsícem jsem si u Vás objednal pro otce dárek k Vánocům, komunikace s paní Sixtovou na JEDNIČKU S HVĚZDIČKOU! Vše mi ochotně pomohla vybrat po emailu, upřesnila a poslala objednávku s fakturou. Do této doby jsem byl maximálně spokojený. Termín dodání byl v pořádku a nebyl překročen (nicméně bych uvítal informaci po zaplacení faktury, že částka byla připsána na účet a předána do výroby s termínem dokončení = toto mi bohužel chybělo, ale není to nic hrozného). Jak přišel balíček a rozbalil jsem ho, tak musím říct, že jsem byl spokojený (stylová krabička, "osobní psaní", atd). Pásek byl super, splnil očekávání, zápisník byl neskutečný, nad očekávání, ale bag na ipad měl špatnou podšívku (v objednávce červený proužek, dodán černý proužek (šedý)). Hned jsem psal paní Sixtové, jak se to bude řešit a ta mi odepsala, že ve firmě již nepracuje a předává kolegovi (17.12.). Je to 6 dnů zpět, od té doby jsem poslal další mail na kontakty uvedené na webu, bohužel nikde není kontakt, který řeší reklamace, tak jsem nevěděl na koho se obrátit. Prosím Vás touto cestou o odpověď na moji reklamaci. PS: Chápu, že je toho před Vánoci hodně, ale 6 dnů pro odpověď na e-mail je víc než dost.