Onheiser Jan slim messenger RangeRover.jpg

Snažíme se poskytovat našim zákazníkům nejlepší možný servis, jakého jsme schopni. Bereme to jako pokračování tradice "Služby veřejnosti" tak, jak ho chápali již před 100 lety u Baťů. Snažíme se, aby také u nás platilo heslo "Náš zákazník, náš pán".

Děkujeme Vám za slova chvály, vždy nás potěší. Dopisy a emaily čteme na dílně vždy našim lidem nahlas.

Vaše spokojenost a podpora nám dává sílu do dalších dnů. Pokud jste byli s našimi službami spokojeni, budeme rádi, když i zde připojíte své hodnocení. 

 

 


Celkové hodnocení

4,9
871 hodnocení celkem
843 hodnocení
14 hodnocení
3 hodnocení
4 hodnocení
6 hodnocení

Rudolf Kabát
14. 04. 2021

Koupil jsem pásek - delší doba dodání - ale spokojenost maximální !!! Super komunikace a tak to mám rád - určitě ještě objednám - líbí se mi ta peněženka na zakázku :)

Radomir Jedlicka
01. 12. 2020

V průběhu let jsem si zde objednal několik vyrobků a vždy jsem byl spokojen s jejich kvalitou a samozřejmě i servisem. Ale bohužel řemínek k hodinkám Apple Watch je produkt dost mimo realitu - po ani ne roce používání naprosto zmavl a vytahal se a po dotazu na firmu jsem se dozvěděl, že životnost tohoto řemínku je 1 rok - to je za cenu přes 2000 dobrý úlet.

Kristýna Kucharičová
01. 01. 2017

Určitě profesionální přístup, ale hodnotím špatně z důvodu výběru dámské kolekce. Jsou zaměřeny na pány a ta mají výběr opravdu pěkný. Bohužel dámská kolekce neosloví .

Slupka OdBanánu
23. 12. 2015

Dobrý den, před měsícem jsem si u Vás objednal pro otce dárek k Vánocům, komunikace s paní Sixtovou na JEDNIČKU S HVĚZDIČKOU! Vše mi ochotně pomohla vybrat po emailu, upřesnila a poslala objednávku s fakturou. Do této doby jsem byl maximálně spokojený. Termín dodání byl v pořádku a nebyl překročen (nicméně bych uvítal informaci po zaplacení faktury, že částka byla připsána na účet a předána do výroby s termínem dokončení = toto mi bohužel chybělo, ale není to nic hrozného). Jak přišel balíček a rozbalil jsem ho, tak musím říct, že jsem byl spokojený (stylová krabička, "osobní psaní", atd). Pásek byl super, splnil očekávání, zápisník byl neskutečný, nad očekávání, ale bag na ipad měl špatnou podšívku (v objednávce červený proužek, dodán černý proužek (šedý)). Hned jsem psal paní Sixtové, jak se to bude řešit a ta mi odepsala, že ve firmě již nepracuje a předává kolegovi (17.12.). Je to 6 dnů zpět, od té doby jsem poslal další mail na kontakty uvedené na webu, bohužel nikde není kontakt, který řeší reklamace, tak jsem nevěděl na koho se obrátit. Prosím Vás touto cestou o odpověď na moji reklamaci. PS: Chápu, že je toho před Vánoci hodně, ale 6 dnů pro odpověď na e-mail je víc než dost.