Onheiser Jan slim messenger RangeRover.jpg

Snažíme se poskytovat našim zákazníkům nejlepší možný servis, jakého jsme schopni. Bereme to jako pokračování tradice "Služby veřejnosti" tak, jak ho chápali již před 100 lety u Baťů. Snažíme se, aby také u nás platilo heslo "Náš zákazník, náš pán".

Děkujeme Vám za slova chvály, vždy nás potěší. Dopisy a emaily čteme na dílně vždy našim lidem nahlas.

Vaše spokojenost a podpora nám dává sílu do dalších dnů. Pokud jste byli s našimi službami spokojeni, budeme rádi, když i zde připojíte své hodnocení. 


Celkové hodnocení

4,8
186 hodnocení celkem
170 hodnocení
5 hodnocení
2 hodnocení
4 hodnocení
5 hodnocení

Veronica Ves
15. 06. 2017

Penezenka je bohuzel spatne prehnuta. Pokud je zavrena, presahuje tedy jedna polovina pres druhou. Dale barva kuze prilis neodpovida barvam na fotkach na internetu (je o dost tmavsi).

Adam Válek
26. 10. 2015

Peněženka LUX je nádherná, opravdu jde vidět kvalitní zpracování, přesně odpovídá mým představám, za ní bych dal 5 hvězd ani bych nemusel dlouho přemýšlet. Ovšem co mne zaskočilo bylo jednání společnosti. Místo původních 4 týdnu trvala výroba pět a půl týdne. To samotné by vůbec nevadilo, milerád si na kvalitní výrobek počkám, ale na první mail na stav objednávky mi nebylo odpovězeno, proto jsem jej přeposlal na hlavní emailovou adresu. Z té mi paní Adina oznámila, že výroba bude do konce týdne hotová, za hodinu mi z emailové adresy pro zjištění stavu objednávky bylo napsáno, že snad do konce týdne, ovšem nelze se zaručit, proto mám počítat nejpozději se začátkem týdne. Nakonec byla peněženka hotová ve čtvrtek. Žádná omluva, jen plané sliby ohledně data dokončení. Takže summa summarum, výrobek perfektní, marketing super, komunikace tristní. To jediné mě donutilo uvažovat nad tím, zda si něco dalšího objednat, očekával jsem, že si tento rok při promocích udělám radost novým messengerem.