6.png

Snažíme se poskytovat našim zákazníkům nejlepší možný servis, jakého jsme schopni. Bereme to jako pokračování tradice "Služby veřejnosti" tak, jak ho chápali již před 100 lety u Baťů. Snažíme se, aby také u nás platilo heslo "Náš zákazník, náš pán".

Děkujeme Vám za slova chvály, vždy nás potěší. Dopisy a emaily čteme na dílně vždy našim lidem nahlas.

Vaše spokojenost a podpora nám dává sílu do dalších dnů. Pokud jste byli s našimi službami spokojeni, budeme rádi, když i zde připojíte své hodnocení. 

 

 


Celkové hodnocení

4,9
885 hodnocení celkem
854 hodnocení
15 hodnocení
3 hodnocení
4 hodnocení
8 hodnocení

Jana Kočova
01. 01. 2019

Bez elegance a nápadu, nevybrala jsem nic.

Gabriela Poskočilová
16. 05. 2018

Vase výrobky jsou super, to se ovsem nedá říct o peci o zákazníky. Odepisovala jsem vám na dva emaily a ani na jeden nedostala odpověď. Škoda, ale zákaznická zkušenost nic moc, spis teda nic

Adam Válek
26. 10. 2015

Peněženka LUX je nádherná, opravdu jde vidět kvalitní zpracování, přesně odpovídá mým představám, za ní bych dal 5 hvězd ani bych nemusel dlouho přemýšlet. Ovšem co mne zaskočilo bylo jednání společnosti. Místo původních 4 týdnu trvala výroba pět a půl týdne. To samotné by vůbec nevadilo, milerád si na kvalitní výrobek počkám, ale na první mail na stav objednávky mi nebylo odpovězeno, proto jsem jej přeposlal na hlavní emailovou adresu. Z té mi paní Adina oznámila, že výroba bude do konce týdne hotová, za hodinu mi z emailové adresy pro zjištění stavu objednávky bylo napsáno, že snad do konce týdne, ovšem nelze se zaručit, proto mám počítat nejpozději se začátkem týdne. Nakonec byla peněženka hotová ve čtvrtek. Žádná omluva, jen plané sliby ohledně data dokončení. Takže summa summarum, výrobek perfektní, marketing super, komunikace tristní. To jediné mě donutilo uvažovat nad tím, zda si něco dalšího objednat, očekával jsem, že si tento rok při promocích udělám radost novým messengerem.