Původně chtěl Ivan Petrův jen pomoct kamarádovi k záchraně živnosti. Po osmi letech se bývalému šéfovi IT firmy podařilo vybudovat úspěšnou značku prodávající kvalitní kožené výrobky po celém světě. A právě kvalita je podle něj cestou, jak i s malou řemeslnou výrobou prorazit. „Zákazník chce koupit výhodně, a potom se všichni diví, že ty věci jsou z horších materiálů a nejsou tak kvalitně zpracované, jak by očekávali. Je to prostě jen masa anonymního zboží. My jsme si řekli, že touto cestou jít nechceme,“ říká Petrův s tím, že jeho cílem je prodávat poctivou českou práci od San Francisca po Tokio. K tomu hodlá využít i své předchozí zkušenosti z IT sektoru. „Díky tomu, že ve firmě máme digitální obchod, nejsme vázáni na jedno teritorium, náš trh není jedna ulice, kde máme obchod. Půjdeme cestou přísného onlinu a budeme maximálně makat na tom, abychom zvládli komunikovat naši práci po celém světě, to je výzva na další roky,“ vysvětluje Petrův s tím, že prodej a propagace v online prostředí jeho byznysu pomohla i v časech koronaviru.
Proč je kvalitní kůže udržitelnější materiál než veganská umělá kůže? Jak vlastně funguje koželužská branže a jak těžké je do ní proniknout? Podívejte se na celý rozhovor.
Zdroj: https://www.info.cz/video/kapitola/kuze-je-udrzitelny-material-nekompromisni-kvalitou-chceme-prodat-ceskou-praci-po-celem-svete-rika-petruv