Martin Turecek 1000 px-2.jpg

V Brašnářství Tlustý jsem zhruba dva a půl roku a v Brašnářství vykonávám funkci "product managera". V podstatě se tak starám o to, aby všechny naše produkty měli odpovídající a reálné fotografie, popisky, parametry - správně nastavenou dostupnost dle aktuální kapacity dílny, zodpovídám také za správně nastavené barvy a volby v našem konfigurátoru, aby byl k dispozici materiál, ze kterého výrobky budem vyrábět. Mám na starosti i cenotvorbu a uvedení nových produktů na trh a také redesign současných produktů. - zkrátka řeším vše, co souvisí s našimi produkty.

Aby toho nebylo málo :-), tak ještě sem tam vypomáhám s expedicí a logistikou zboží v případě potřeby - jsem takový univerzální voják.

Do Brašnářství jsem se dostal dá se říci náhodou, když mi Michal Švarc (náš vedoucí financí) dal vědět, že v Brašnářství hledají někoho dalšího do party na výpomoc. Tehdy jsem měl za sebou jen pár brigád na škole a tohle měla být jen další z nich. S kůží jsem tehdy neměl zkušenosti žádné, o samotném řemeslu jsem toho tak moc nevěděl, ale postupně jsem do tohoto krásného řemesla pronikl a zamiloval si jej. V Brašnářství jsem začal hezky od píky. Začínal jsem balením a kontrolou zásilek na expedici. Protože ale miluju kontakt s lidmi a baví mě s nimi komunikovat, když se naskytla možnost vyzkoušet si práci na showroomu, neváhal jsem. Postupem času jsem pak stal trvalým členem našeho obchodního týmu.

Kromě showroomu jsme s kolegou měli také na starost i firemní z VIP zákazníky ještě v "předcovidových letech". Corona však náhle vše změnila a tak jsem se postupně přestransformoval v "produkťáka" a vzal si na starost náš "online showroom" a tato práce mě hodně naplňuje. Baví mě zejména ta různorodost, každý den je zkrátka jiný. Jeden den řeším objednávky obalového materiálu, další den focení produktů, hledání nových dodavatelů atd. Mám tak možnost se pokaždé něčemu novému přiučit. A jelikož mám opravdu velký záběr od obchodu až po výrobu, je to opravdu pro mě velká škola.

Musím znát v podstatě vše - počínaje technikáliemi kolem webu a jeho nastavení až po výrobu (postupy výroby, jak se jednotlivé výrobky vyrábí, materiály atd.). Je to sice dosti náročné, ale neskutečně mě to baví. Také meě dost baví, že musím u své práce přemýšlet a mnohdy vymýšlet nové postupy a hledat dosud neznámá řešení. Super je také, že jsme pořád malá firma, známe se všichni navzájem a jsme fajn parta. To jen také jeden z důvodů, proč chodím do práce rád a myslím, že to jde také vidět i na kvalitě naší práce - že pro nás je zákazník opravdu na prvním místě. Že to nejsou jen plané sliby, ale opravdu se o naše zákazníky staráme a snažíme se dělat věci nejlépe jak dovedeme. To také není v každé firmě úplně běžné.

U práce na showroomu jsem si uvědomil, že mě naplňuje práce s lidmi. Baví mě zkrátka pomáhat ostatním. Ne u každé práce vidíte hned výsledky své práce a už vůbec se Vám nestane, že by Vám za to, že jste udělali "jen svou práci", že by Vám i někdo poděkoval. Nebo že byste viděli, že jste svou prací udělali někomu upřímnou radost, že Vaše práce má smysl. To mě na téhle práci ohromně baví, že naši zákazníci dokáží to naše úsilí i práci ocenit. Že nám posílají děkovné dopisy nebo pochvaly. Zkrátka, že vidíte, že to, oč se tu snažíme, má smysl.