Televizní kampaň vznikla s agenturou Haze, mediální nasazení má na starosti Petr Majerik.

 

 

Společnost Brašnářství Tlustý, známá svou rukodělnou výrobou a online prodejem, připravila svou první televizní kampaň. „Online reklamu máme dobře nastavenou, ale potřebovali jsme se dostat o úroveň výše. A to bez televize nejde,“ říká k tomu jednatel firmy Ivan Petrův. Kampaň vychází z jednoduchého faktu: výrobky Brašnářství Tlustý nejčastěji používají muži, ale nakupují je ženy. Ústředním heslem je tedy slogan Od žen pro muže.

Vzhledem k tomu, že Brašnářství Tlustý se objevuje v televizi poprvé, má kampaň dvě části. Jedna z nich pomáhá budovat povědomí o značce, druhá je aktuální nabídka. Televizní kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Haze, mediální nasazení má na starosti Petr Majerik. Kampaň běží po celý červen a má i svou online verzi, jak je u Brašnářství Tlustý zvykem.

 

Od žen pro muže
Kreativní agentura: Haze
Produkční agentura: Haze
Značka: Brašnářství Tlustý
Klient: Brašnářství Tlustý
Nasazení: 01. 06. 2021 - 30. 06. 2021
Obor: Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
Mediamix: Televize, Online, Social
Creative director, copywriter: Martin Charvát
Account director, copywriter: Tereza Hussarová
Režie: Martin Kubalec
Střih: Jakub Hussar
Mediální plánování: Petr Majerik

 

Zdroj: https://www.mediar.cz/galerie-reklamy/brasnarstvi-tlusty-jde-poprve-do-televize-propaguje-sve-vyrobky-od-zen-pro-muze/